Snelstartpakketten

Exepta biedt klanten de mogelijkheid om snel te starten met BPM’online en snel hun investering terug te verdienen. Onze pakketten zijn ontworpen om snel een basis BPM’online implementatie mogelijk te maken.

 

Nieuwe software implementeren betekent dat mensen aan nieuwe werkwijzen en systemen moeten wennen. Oude en vertrouwde procedures worden vaak overboord gegooid want het moet allemaal beter. En verbeteringen worden niet altijd in dank afgenomen. Men zegt niet voor niets: een goede voorbereiding is het halve werk. Onderstaande snelstart pakketten zijn gebaseerd op het zoveel mogelijk betrekken van de medewerker bij het nieuwe pakket.

Onze trainingen gaan niet alleen maar over de werking van het systeem maar we laten zien wat de voordelen en mogelijkheden van het nieuwe systeem zijn. De trainingen zijn natuurlijk basistrainingen. Een maatwerktraining kan toegespitst worden op uw medewerkers en organisatie. Maatwerk kost u dan misschien wel meer, maar het rendement ervan is ook hoger. Een andere mogelijkheid is train-de-trainer. Hierbij worden slechts enkele toekomstige gebruikers getraind. Met de opgedane kennis trainen zij vervolgens weer hun collega’s.

  1. Medewerkers moeten het systeem door en door kennen.
  2. Het bedrijf en management moet de acceptatie van de nieuwe software ondersteunen
  3. Zorg dat het systeem de “oude” bedrijfsprocessen verbetert.
  4. Acceptatie van de gebruikers is het belangrijkste.
  5. Geef het gevoel dat de “baas meekijkt” een positieve wending.
[popup_trigger id=”2109″ tag=”button”]Vraag informatie![/popup_trigger]

Lite

Basic package with simple setup with Accounts/Contact import and quick up time
2.995/eenmalig
  • Interview belanghebbenden (1/2 Day)
  • Vaststellen eisen en wensen
  • Opstellen document eisen en wensen
  • Aanmaken maatwerk rapporten (5 Max)
  • Aanmaken maatwerk dashboards (1 Max)
  • Importeren van Contacten en bedrijven
  • Training eindgebruiker (tot 10 gebruikers)
  • Training beheerder (1 gebruiker)
  • Support na de implementatie (4 Hours)

Utimate

Our most complete, assisted solution with implementing BPM'online
14.995/eenmalig
  • Interview belanghebbenden (1/2 Day)
  • Vaststellen eisen en wensen
  • Opstellen document eisen en wensen
  • Opzetten eisen en wensen in het systeem
  • Aanmaken gebruikers en rollen
  • Aanmaken maatwerksecties
  • Aanmaken maatwerk rapporten (5 Max)
  • Aanmaken maatwerk dashboards (1 Max)
  • Importeren van Contacten en bedrijven
  • Importeren van opportunities en leads
  • Training eindgebruiker (tot 10 gebruikers)
  • Training beheerder (1 gebruiker)
  • Training proces designer
  • Opzetten verbinding met telefonie
  • On site training
  • Support na de implementatie (16 Hours)

Waarom bpm’online?

1

Out-of-the-box best practice processen

2

A complete view of customer journey

3

Engaging interface that users love!

CRM Magazine

CRM Magazine, the leading publication of the industry, named bpm’online the Leader in the Midmarket CRM and Sales Force Automation categories of the 2015 CRM Market Awards. The company is the only vendor in the Midmarket CRM category to receive a 4.0 or better for every criterion.

Gartner

Bpm’online has been included in Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2015.

Forrester

Bpm’online has been named a ‘Strong Performer’ in The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015 evaluation. According to the report, bpm’online received the highest overall score for the current offering among Strong Performers.

Top 15 CRM

In 2015 for the second time in a row bpm’online is selected as ISM Top 15 CRM Award winner by, ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. The company is positioned as a leader in the fast-paced CRM industry.

CRN appys

Bpm’online received a 2015 CRN® Enterprise App Award for its bpm’online mobile CRM application. Bpm’online’s mobile app was selected by a CRN editorial panel based on a combination of critical factors including functionality; suitability to task; ease of use; innovation; and potential value to solution providers, their customers and the market in general.

CRM Excellence

Bpm’online CRM has won the 2015 CRM Excellence Award, presented by CUSTOMER magazine. The 16th annual award has recognized bpm’online for being a true CRM partner to its customers and clients.

Nucleus

Bpm’online was positioned as a Leader in the Nucleus Research’s CRM Value Matrix 2H 2015.

Gold Stevie

Kies voor een betrouwbare partner voor uw online concepten

Exepta blijft nieuwsgierig naar de mogelijkheden en nieuwe technieken. Met elkaar werken we samen in multidisciplinaire teams om klanten blijvend te binden. Vraag informatie

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This