Service catalogus

Velen vragen zich af: leveren we de juiste IT-diensten? En hoe kunnen wij onze diensten communiceren met onze klanten? Een servicecatalogus is om duidelijk te maken wat u kunt en wilt leveren dan wel afnemen en hoe deze dienst wordt uitgevierd en tegen welke condities. Wat is de service die u levert? Hoe kunt u die serviceniveaus garanderen? bpm’online service maakt het mogelijk om uw services tot in detail te kunnen beheren.

Geintegreerde service catalogus

Om uw service organisatie te stroomlijnen biedt bpm’online u de mogelijkheid om uw diensten tot in het kleinste detail op te nemen in het systeem. Een up-to-date en complete service catalogus zal u helpen serviceprocessen te reguleren uw klanten diensten te leveren die zijn afgesproken. Beheer servicecategorieën, stel servicekalenders in en manage repons- en oplosdeadlines voor elke dienst. Identificeer de diensten met de hoogste prioriteiten en track casuïstiek. Het systeem stelt u in staat om voortdurend de kwaliteit van de dienstverlening te verbeteren gebaseerd op diepgaande analyses van uw dienstencatalogus. Blijf op de hoogte van nieuwe diensten die worden toegevoegd, identificeer de meest populaire diensten en monitor de klanttevredenheid.

Service categorieen en prioriteitenbeheer

Breng overzicht aan in uw diensten door deze te koppelen aan alle mogelijke categorieen en prioriteiten maar ook de doorlooptijden en responstijden zijn aan de dienstengegevens te koppelen.

Analyses

U kunt uw kwaliteit van de services continue verbeteren met behulp van de uitgebreide analyse mogelijkheden. Deze tools geven u ook inzicht in de meest populaire diensten en de klanttevredenheid per dienst.


Share This