Probeer ons CRM systeem14 dagen
Gratis

CRM en Kennismanagement

Kennismanagement heeft vaak geen vaste plaats in de bedrijfsvoering. Dit is opmerkelijk omdat kennis als productiefactor eigenlijk ook – net als andere beleidsprocessen – continue gemanaged zou moeten worden.
Om haar doelen te realiseren moet een organisatie in staat zijn om de juiste kennis op de juiste plaats en op de juiste tijd toe te passen. Kennis is van cruciaal belang voor het succes van de serviceverlening van die organisatie. Kennis moet gedeeld worden om om deze beschikbaar te maken voor iedereen en ervoor te zorgen dat deze niet wegvloeit indien medewerkers de organisatie verlaten. bpm’online ondersteunt u bij het vastleggen en beheren van uw kennis.

Kennismanagement als CRM instrument

Met de bpm’online kennisdatabase kunt u de kennis van uw bedrijf verzamelen en cases sneller oplossen. Dit maakt een hoge kwaliteit dienstverlening mogelijk voor uw klanten en partners. Gebruik de geavanceerde zoekmogelijkheden van de kennisdatabase, definieer artikelcategorieën, trefwoorden, tags, soorten service en de meest populaire oplossingen en instructies. U stelt uw medewerkers in staat stellen om artikelen te beoordelen, opmerkingen te plaatsen en regelmatig artikelen bij te werken. Bewaar en beheer al uw kennis in uw centrale kennismanagement database. Uw incidenten worden sneller en beter opgelost door de aanwezigheid van informatie in uw systeem.

Zoeken binnen uw systeem

Door alle informatie te categoriseren, rangschikken en te voorzien van zoekwoorden, service typen, oplossingen en instructies bent u in  staat om uw serviceverlening op een hoger plan te tillen.

Houdt uw informatie up-to-date

Bpm’online geeft u de mogelijkheid om artikelen van waarderingsinformatie en commentaar te voorzien en regelmatig bij te werken. Uiteraard is de historie van de wijziginegn goed te volgen.

Share This