Contact center

Communicatiepaneel

Via het systeem direct communiceren met uw klanten. Telefoneer, beheer uw mail, accepteer  contracten en werk samen binnen het bedrijfsbrede social network. Allemaal via uw eigen communicatiepaneel.

E-mail

Beheer uw ingaande en uitgaande mailverkeer in een uniforme omgeving binnen bpm’online klantenservice. Elke mail kan gekoppeld worden aan het relevante account, case of elk ander object binnen het systeem. De integratie met MS Exchange en Google maakt het mogelijk om alle mailverkeer samen te voegen binnen een enkel dahboard en toe te voegen aan de correspondentie met uw klant.

Telefoontjes

In- en uitgaande telefoontjes direct vanuit het systeem. U bouwt daarmee en complete belhistorie van uw klant op. Telefoontjes zijn ook te linken aan alle relevante systeemonderdelen zoals service, contracten, orders enz. Dus echt alle interacties binnen een enkel scherm. Doordat alle informatie wordt gelogd kunt u de complete performance van afdelingen en individuele service medewerkers monitoren en analyseren. Om uw telefoon verkeer te automatiseren heeft u de beschikking over standaard CTI connectors met Avaya, Cisco, CosmoCom en ZyXEL. Alle telefoontjes worden opgeslagen in het systeem. En als klap op de vuurpijl kunnen uw medewerkers onderling gratis bellen en zelfs videobellen.

Self Service Portal

Bpm’online bevat een zelf-service klantenportaal. Klanten kunnen incidenten registeren en het verloop van het service proces volgen. Na afloop van het incident of de melding is er de mogelijkheid tot het geven feedback over de kwaliteit van de serviceverlening.  Op het self service portal kunt u al het nieuws over uw bedrijf en natuurlijk de frequently ask questions.

Uw eigen social network binnen bpm’online

Uw eigen Enterprise social network (ESN) maakt het mogelijk dat u informatie kunt delen, de communicatie intern kunt verbeteren om uiteindelijk de kennisdeling te optimaliseren, het kennisniveau te verhogen en de samenwerking tussen medewerkers en afdelingen te verbeteren. Informatie kan beoordeeld, “geliked” en gedeeld worden.

Analyses

Analyseer de dynamiek van de klantcommunicatie en de productiviteit van de medewerkers op basis van taken, emails en telefoongesprekken. Natuurlijk zijn ook gegevens over duur van de telefoongesprekken en de effectiviteit van de medewerkers goed te analyseren. Dit om de kwaliteit van de service en de productiviteit te verbeteren.

Share This