Case management


Met de intelligente bpm’online time management tools kunt u persoonlijke taken of een groepstaken, al dan niet gekoppeld aan een specifieke opdracht, contact of case toevoegen en synchroniseren met Google Calendar en Microsoft Exchange. Het systeem stelt u in staat om het volledige dossier te beheren  met oplossingen, e-mails, gesprekken en knowledge base onderwerpen die voor de oplossing van belang ijn en waren. Uitgebreide dashboards helpen u om de effectiviteit van case-resolutie en de service procesefficiëntie te analyseren – houdt de klanttevredenheid onder controle en houd zicht op het percentage achterstallige cases en de effectiviteit van de service desk medewerkers. 


Geintegreerde case database

Alle incidenten, service requests en dienstenleveringen zijn verzameld en inzichtelijk gemaakt in een enkel systeem. Alle issues zijn uitgebreid per soort te classificeren en het systeem maakt het ook mogelijk om agenten en teams toe te wijzen, tijdspaden op te zetten en de communicatie te stroomlijnen tijdens het oplossen van de issues.

Best practice service processen

Beheer alle soorten en typen cases met behulp van de verschillende out-of-the-box best practice processen in bpm’online customer service. Processen zijn  ingericht om de medewerkers door het service proces te begeleiden naar een optimaal resultaat. Het process triggert meldingen en berichten om zodoende de controle over het process te verbeteren en de deadlines te halen.

Takenlijst en agenda

Manage alle taken en activiteiten, telefoontjes en mails met behulp van de intelligente time management tools binnen bpm’online. Persoonlijke en groepstaken aanmaken is gemakkelijk en synchronisatie met zowel Google Calendar als Microsoft Exchange behoort tot de mogelijkheden. Het speciale notificatie paneel verzamelt alls reminders en notificaties.

Case historie

De complete historie van alle activiteiten, calls, meldingen, mails en kennismanagement artikelen zijn beschikbaar om inzicht te hebben over de totale service historie van de client en beschikbaar voor en snelle en effectieve oplossing van de case.

Analyses

Zet de analyse tool in uw voordeel in en bouw uitgebreide dashboards om de effectiviteit  van alle servicegerelateerde processen en activiteiten te monitoren en te beoordelen.


Share This