Probeer ons CRM systeem14 dagen
Gratis

360 graden klantoverzicht

Bouw een 360-graden beeld op van al uw klanten, de contactgegevens, adressen (met kaartweergave), service-historie, social media profielen, bedrijfsstructuren en de relaties en de hele geschiedenis van alle interacties. Bpm’online klantenservice maakt het mogelijk om aangepaste segmenten op te bouwen per industrie, omzet, service level, voorkeuren van de klant of een elke andere parameter die het systeem mogelijk maakt. U kunt uw klanten gemakkelijk op Facebook of Twitter en het bedrijfsprofiel verrijken met behulp van de pre-built integratiefuncties voorsocial media. 

Waarom u alles wilt weten van uw klant?

Het begint bij de eisen en wensen van de klant. De klanteisen bepalen de productspecificaties. Continue verbetering is niet voor de lol, maar om te voldoen aan de eisen van de klant. Anders loopt deze weg. Vervolgens worden die specificatie tegen zo laag mogelijke kosten gerealiseerd. U mag dit klantgerichtheid noemen, klanttevredenheid of klantbinding. Allemaal woorden met dezelfde betekenis. Het doel is kwaliteitsverbetering, want dan zijn de kosten het laagst.

 

Klant- en contact management

Met bpm’online heeft u de beschikking over een database van al uw klanten en contacten waardoor u in staat gesteld wordt om een 360-graden beeld van uw klanten op te bouwen. Gebruik bpm’online service om alle klantgegevens weer te geven, inclusief adressen, alle relaties, bedrijfsstructuren en activiteiten. Alles overzichtelijk bij elkaar inclusief een overzicht van de hele geschiedenis aan telefonische en schriftelijke interacties.

Klantensegmentatie

Segmenteer klanten door middel van verschillende parameters om uw communicatie met de klant te verbeteren en sterkere relaties te bouwen. bpm’online geeft de mogelijkheid tot het effectief segmenteren op basis van industrie, omzet, prioriteit of elke andere parameter. Met behulp van dynamische segmenten kunt u filters maken die u helpen bij het beheren van uw gegevens.

Verrijk uw gegevens via Social Media

Vind nieuwe klanten op Facebook of Twitter en verrijk hun profiel met behulp van de verregaande en voorgeprogrammeerde integratie van sociale media functies. Verrijk uw klantinformatie met met informatie uit de sociale netwerken met een simpele de klik van uw muis.

Zoek en voorkom duplicaatgegevens of voeg ze samen

Identificeer en te elimineer dubbele records in bpm’online service om uw klantendatabase efficiënt te beheren. Bij het aanmaken van nieuwe records controleert het systeem automatisch op duplicaten, of u kunt een handmatige controle uitvoeren. U kunt het platform ook regelmatig laten controleren dubbele accounts en contacten.

Klant-database analyses

Analyseer uw klantendatabase regelmatig om de gegevens om te zetten in handige en effectieve overzichten die u inzichten kunnen verrijken en helpen om uw serviceverlening te optimaliseren. Een grondige analyse stelt u in staat om uw klantenbestand van allerlei kanten te bezien.

Share This