Goede service is goud waard

Een goede service blijkt van doorslaggevend belang te zijn bij de afweging om wel of geen zaken te (blijven) doen met uw bedrijf. De helft van de Nederlanders zegt, juist in de huidige economische situatie, een goede klantenservice buitengewoon belangrijk te vinden.

En wat krijgt u allemaal?

Excellente customer care

Bpm’online service biedt u out-of-the-box processen op basis van best practices. Beheerverzoeken van klanten en het automatiseren van onderhoudswerkzaamheden is mogelijk aan de hand van vooraf gedefinieerde processen voor excellente customer care.

Perfecte interface die door de gebruikers zeer wordt gewaardeerd

Bpm’online interface heeft een social media look and feel zodat de leercurve laag is en de gebruiker de navigatie snel onder de knie heeft. Grote waardering is er voor het elegante design die geen overbodige informatie toont en de gebruiker focust op wat relevant is. Het platform zorgt voor een consistente gebruikerservaring ongeacht welk apparaat je gebruikt: telefoon, tablet, desktop of laptop.

bpm'online service CRM on desktop, laptop, tablet, mobile

bpm'online marketing

Holistische multichannel marketing management software met krachtige out-of-the-box best practice campagnes voor het genereren van excellente vraag.

bpm'online sales

Een cloud-gebaseerde CRM oplossing met out-of-the-box sales processen die u in staat stelt om controle te krijgen en te behouden over de volledige customer journey van de klant - van lead generatie tot nieuwe en herhalende orders

bpm'online service

Innovatieve helpdesk software met best practice processen ontworpen om een voortreffelijke customer care te leveren

Waarom bpm’online?

Bpm’online is een premium leverancier van procesgestuurde cloud-gebaseerde software voor marketing, sales en service. De schoonheid en de kernwaarden van bpm’online producten zijn de out-of-the-box processen die gebruikers door de meest effectieve processen begeleiden om daardoor de resultaten te kunnen verbeteren. Gebruikers hebben de effectieve en efficiente interface van bpm’online in het hart gesloten omdat deze vrij is van overbodige informatie en daardoor de focus op hun daarwerkelijke taak behouden blijft.

1

Out-of-the-box best practice processen

2

A complete view of customer journey

3

Engaging interface that users love!

CRM Magazine

CRM Magazine, the leading publication of the industry, named bpm’online the Leader in the Midmarket CRM and Sales Force Automation categories of the 2015 CRM Market Awards. The company is the only vendor in the Midmarket CRM category to receive a 4.0 or better for every criterion.

Gartner

Bpm’online has been included in Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2015.

Forrester

Bpm’online has been named a ‘Strong Performer’ in The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015 evaluation. According to the report, bpm’online received the highest overall score for the current offering among Strong Performers.

Top 15 CRM

In 2015 for the second time in a row bpm’online is selected as ISM Top 15 CRM Award winner by, ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. The company is positioned as a leader in the fast-paced CRM industry.

CRN appys

Bpm’online received a 2015 CRN® Enterprise App Award for its bpm’online mobile CRM application. Bpm’online’s mobile app was selected by a CRN editorial panel based on a combination of critical factors including functionality; suitability to task; ease of use; innovation; and potential value to solution providers, their customers and the market in general.

CRM Excellence

Bpm’online CRM has won the 2015 CRM Excellence Award, presented by CUSTOMER magazine. The 16th annual award has recognized bpm’online for being a true CRM partner to its customers and clients.

Nucleus

Bpm’online was positioned as a Leader in the Nucleus Research’s CRM Value Matrix 2H 2015.

Gold Stevie

Kies voor een betrouwbare partner voor uw online concepten

Exepta blijft nieuwsgierig naar de mogelijkheden en nieuwe technieken. Met elkaar werken we samen in multidisciplinaire teams om klanten blijvend te binden. Vraag informatie

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This