Probeer ons CRM systeem14 dagen
Gratis

Eerlijkheid en respect

We geven onze klanten altijd wat we beloven.

Kwaliteit staat voorop bij de dienstverlening van Exepta.
Onze opdrachtgevers bepalen wat kwaliteit is. Wij streven ernaar de
verwachtingen van de opdrachtgevers te overtreffen door het inzetten van
persoonlijke kennis, ervaring en vaardigheden.

Wat zijn onze waarden?

Transparantie

We gaan ervan uit dat u bovendien helderheid wilt. Daar kunt u dus op rekenen, met Exepta weet u precies waar u aan toe bent. Dat houdt niet alleen in dat we onze adviezen onderbouwen met concrete ervaringen die we eerder op dat terrein met andere bedrijven hebben opgedaan. Dat betekent ook dat u er steeds van op de hoogte bent hoe het staat met de drie factoren die het succes van een project bepalen: tijd, kwaliteit en geld.

Uitmuntendheid

Overigens zijn we niet alleen creatief op het gebied van de kwaliteit van de oplossing. We realiseren ons ook dat uw budget en uw tijd niet ongelimiteerd zijn. Dus zoeken we altijd naar alternatieve wegen die u sneller en tegen minder kosten naar uw doel brengen. Uiteindelijk is dat natuurlijk ook in ons eigen belang. Als u tevreden bent, denkt u bij een volgend project immers weer aan Exepta, en die continuïteit vinden wij belangrijker dan het korte termijn resultaat.

Het juiste doen

Wij hebben stuk voor stuk grote kennis van zaken, inzicht in organisaties en hebben daarbij ieder onze eigen specialisatie. Ook dat betekent dat wij sneller en kosteneffectiever kunnen werken. En komen wij een probleem tegen dat niet helemaal op ons terrein ligt, dan raadplegen we gewoon even een collega, daar hoeft geen andere externe adviseur – met alle kosten van dien – bij te komen. Met Exepta kunt u rekenen op de beste prijs-prestatie.

Uitdagingen

Exepta is gek op uitdagingen. Heeft u als klant een probleem, dan maken we daar onmiddellijk ons probleem van en rusten niet voordat we een oplossing hebben bedacht. Dat kán soms een beproefde standaardoplossing zijn, maar meestal wordt ook díe op een creatieve en inventieve manier in de praktijk gebracht. Iedere organisatie is immers weer anders, dus daar moet je je manier van werken op afstemmen. En dat doen we.

Afspraak is afspraak

We presenteren dus van tevoren een duidelijk plan, compleet met heldere planningen en begrotingen en houden ons daar aan. Natuurlijk kan het best weleens voorkomen dat we daarvan toch moeten afwijken, bijvoorbeeld doordat we een achterliggend probleem in uw organisatie ontdekken waarvoor een andere oplossing nodig is. Maar dan nog komt u nooit voor onaangename verrassingen te staan. We geven u eerst inzicht in de kosten voordat we de oplossingen in de praktijk toepassen. We zeggen wat we doen, en we doen wat we zeggen.

Laten we een afspraak maken

Laten we dus eens een afspraak maken. We zullen dan met onze volle aandacht naar u luisteren en met u meedenken, voordat we een scherpe en inzichtelijke offerte afgeven. Als u wilt zullen we tijdens dat gesprek ook nog wat meer over onszelf vertellen, over de mensen die samen met Exepta optrekken. Maar dat doen we pas als u bent uitgepraat, want alleen door te luisteren komen we erachter hoe we u kunnen helpen uw strategische bedrijfsdoelstellingen te halen. En dat is nu precies wat wij willen. U toch ook?

Probeer BPM Online CRM gratis uit

marketing

Bpm’online marketing biedt de best practice processen voor een efficiënte lead management – vanaf het genereren van vraag tot laatste hand-off aan de verkoopafdeling. Zorg ervoor dat uw sales team richt zich alleen op gekwalificeerde en sales-ready leads.

 

sales

Bpm’online verkoop omvat het totale palet aan best practice processen voor lead management, opportunity management, offertebeheer en order- en factuurbeheer. Ingebouwde standaard processen zorgen voor een vliegende start vanaf het begin van het gebruik van het systeem.

Duizenden bpm’online sales gebruikers hebben de ervaring dat de standaard processen echt al uitstekende resultaten geven!

 

service

Een goede service blijkt van doorslaggevend belang te zijn bij de afweging om wel of geen zaken te (blijven) doen met uw bedrijf. De helft van de Nederlanders zegt, juist in de huidige economische situatie, een goede klantenservice buitengewoon belangrijk te vinden

 

Kies voor een betrouwbare partner voor uw online concepten

Exepta blijft nieuwsgierig naar de mogelijkheden en nieuwe technieken. Met elkaar werken we samen in multidisciplinaire teams om klanten blijvend te binden. Vraag informatie

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This