Uw werkomgeving

Bpm’online marketing
biedt solide productiviteitstools die uw efficiënte prestaties verhogen:

Taken en agenda

Organiseer werk, taken en vergaderingen in uw agenda binnen bpm’online marketing. Creeer persoonlijke taken en teamtaken en koppel deze aan uw contactpersonen, opportunities en/of documenten. Synchroniseer uw taken en agenda met Google Calendar en Microsoft Exchange.

E-mail

Beheer e-mail van al uw e-mail boxen in één uniforme omgeving – bpm’online marketing. Elke e-mail kan worden gekoppeld aan uw contactpersonen, opportunity, order of ander object. Door middel van de integratie met MS Exchange en Google kunt u alle mailcorrespondentie beheren binnen bpm’online marketing.

Telefoongesprekken

Bellen en gebeld worden binnen het systeem. U heeft daardoor de volledige belgeschiedenis in uw communicatie-paneel onder handbereik. Creeer een gemakkelijke snelkeuze button om uw favoriete contacten te bellen. Daarnaast kunnen u en uw collega’s gratis gebruik  maken van spraak en video bellen!

Enterprise Social Network

Enterprise Social Network (ESN) stelt medewerkers in staat om beter samen te werken en informatie te delen. Meld je aan voor de verschillende kanalen, projecten of contacten. ESN stelt gebruikers in staat om binnen de verschillende afdelingen, business units en regio’s informatie,  aanbiedingen, projecten en best practices te delen, antwoorden te krijgen op vragen, te reageren op berichten, waardoor de betrokkenheid van medewerkers en de productiviteit toeneemt.

Koppel uw contacten aan hun social media profiel

Vind klanten op Facebook of Twitter en verrijk hun profiel met behulp van de ingebouwde sociale media functies. Koppel contactinformatie aan de informatie uit sociale netwerken.

Dashboards

Gebruik bpm’online marketing om een 360-graden overzicht van de effectiviteit van uw marketing activiteiten te verkrijgen. U heeft de beschikking over relevante statistieken en indicatoren die worden weergegeven als grafieken en geografische overzichten. Al deze weergaven kunnen gemakkelijk worden aangepast aan uw persoonlijke behoefte. Creeer lijsten van de belangrijkste informatie en resultaten. U kunt gegevens analyseren van de hoeveelheid bulk e-mails zijn verstuurd en deze vergelijken met de resultaten van de sales managers.

Kennismanagement

De kennisbank is een online bibliotheek waarin artikelen, richtlijnen voor nieuwe medewerkers, document-templates, presentaties, antwoorden op veelgestelde vragen, en alle andere nuttige informatie kan worden opgeslagen. De kennisbank is voorzien van opties die binnen social media gebruikt worden zoals het ‘liken’ berichten en ideeën en het delen van reacties. Dit helpt andere gebruikers om de meest populaire presentaties of het meest nuttige antwoord snel en gemakkelijk te vinden.

Share This