Lead management

Een uniforme interface voor lead management

Het systeem ondersteunt niet alleen bij het bijhouden van het gedrag van bezoekers op uw website, maar maakt het ook mogelijk om bronnen te identificeren van waaruit de leads komen. Alle informatie wordt verzameld en  binnen de profielen weergegeven in het analyse dashboard. Track lead sources om de effectiviteit van de verschillende kanalen die gebruikt zijn bij uw marketing campagnes te evalueren en te focussen op de best presterende kanalen.

Leadkwalificatie

Gebruik bpm’online als hefboom om marketinginspanningen beter toe te passen voor het kwalificeren van leads. Controleer de nauwkeurigheid van het lead profiel en sluit dubbele leads uit. Koppel leads aan relevante accounts en verrijk deze data met intelligente informatie die kan worden ingezet tijdens de verkoop follow-up. Zoek naar gelijkwaardige leads in het systeem om de behoeften van een prospect te identificeren en beslissingen te nemen bij het kwalificeren van een lead.

Hand-off to sales

Neem contact op met de lead om informatie te krijgen over het budget, de beslissers, de behoefte en het mogelijke aankoopmoment voordat de daadwerkelijke opportunity is gecreëerd of de order is geplaatst. Leg al die  communicatie met de klant vast. Als een prospect sales-ready is of tot een aankoop over wil gaan kunt u met een eenvoudige muisklik de prospect overdragen aan sales.

Analyses op leads

Benader prospects met meer intelligentie op basis van gedetailleerde analysegegevens. De end-to-end lead pijplijn vergroot de conversie in het gehele lead management proces, van lead generatie tot de hand-off aan sales. Gebruik de dashboards om de leads binnen verschillende dimensies, zoals het aantal en de kwaliteit van nieuwe leads, de mogelijke conversie, de meest efficiënte lead generation kanalen, etc. analyseren Dit alles helpt om de conversie van kansen naar orders te vergroten.

Probeer BPM Online CRM gratis uit

marketing

Bpm’online marketing biedt de best practice processen voor een efficiënte lead management – vanaf het genereren van vraag tot laatste hand-off aan de verkoopafdeling. Zorg ervoor dat uw sales team richt zich alleen op gekwalificeerde en sales-ready leads.

 

sales

Bpm’online verkoop omvat het totale palet aan best practice processen voor lead management, opportunity management, offertebeheer en order- en factuurbeheer. Ingebouwde standaard processen zorgen voor een vliegende start vanaf het begin van het gebruik van het systeem.

Duizenden bpm’online sales gebruikers hebben de ervaring dat de standaard processen echt al uitstekende resultaten geven!

 

service

Een goede service blijkt van doorslaggevend belang te zijn bij de afweging om wel of geen zaken te (blijven) doen met uw bedrijf. De helft van de Nederlanders zegt, juist in de huidige economische situatie, een goede klantenservice buitengewoon belangrijk te vinden

 

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This