Probeer ons CRM systeem14 dagen
Gratis

Gepersonaliseerde emailmarketing

Met behulp van bpm’online marketing kunt u bulk e-mails te versturen naar verschillende doelgroepen en de respons volgen en meten. Stel oogstrelende e-mail templates op voor uw campagnes met ingebouwde content ontwerper. Het systeem biedt een set van kant-en-klare content blokken die u kunt selecteren en in een WYSIWYG-modus aanpassen aan uw wensen en een eigen bibliotheek aan kant-en-klare templates mogelijk te maken. Nieuwbrieven personaliseren det u met behulp van macro’s die zich in het systeem bevinden. Bpm’online marketing biedt alle vereiste A / B testing tools waarmee u verschillende versies van e-mails kunt testen met uw doelgroepen om te bepalen welke de meeste conversie geeft. Gebruik UTM codes om conversies te analyseren en door het gehele traject te volgen van mail tot aan website bezoek.

Verzend grote aantallen mails met een paar muisklikken

Haal het maximale rendement uit uw e-mail communicatie met een minimale inspanning! Het verzenden van bulk e-mails naar een doelgroep en het management van de respons was nog nooit zo eenvoudig. Selecteer en segmenteer de bulk e-mails met een paar muisklikken.

Visuele contentdesigner

Creëer oogstrelende e-mail templates voor uw mailcampagnes met behulp van de ingebouwde designer. Het systeem biedt kant-en-klare designblokken in WYSIWYG-modus aan en een bibliotheek van kant-en-klare templates. Voeg alleen uw bedrijfslogo toe en de template is klaar om gebruikt te worden. Sla de aangepaste template op of upload uw eigen template voor de volgende e-mail campagne

Personalisatie

Met gepersonaliseerde samengestelde mailings sluit iedere unieke verzonden nieuwsbrief aan op het individuele profiel van een ontvanger. Je spreekt dus iedere ontvanger aan op basis zijn eigen persoonlijke voorkeuren.

E-mail testen

Haal het maximale uit uw e-mailcampagnes. Test verschillende versies van e-mails met uw doelgroep te bepalen welke het beste converteert. Bpm’online marketing biedt alle benodigde statistieken om de resultaten van de test te vergelijken, zodat u gemakkelijk kunt bepalen welke versie het beste bij uw klant aansluit.

Click statistieken

Je e-mailing is opgesteld, getest, verzonden en belandt in de inbox van je ontvangers. Jouw doelgroep gaat nu met jouw e-mail aan de slag. Ze openen hem, of juist niet, lezen en klikken door naar meer informatie over een onderwerp dat zij relevant vinden. Al die interactie vind je terug in de statistieken van bpm’online. Deze statistieken zijn essentieel voor het evalueren en verbeteren van je e-mailmarketing. Aan de hand van het click diagram kunt u ook het beste moment bepalen om te communiceren met uw doelgroep. Bpm’online marketing geeft u ook duidelijke informatie over de meest populaire links.

UTM parameters

De standaard tracking die door Google Analytics wordt gebruikt, noemen we UTM-parameters. Daardoor krijg je gedetailleerde informatie van alle activiteiten van klanten op uw website. Gebruik daarvoor UTM codes om conversies te analyseren het gehele traject van de klanten te volgen die op uw landingspage terecht komen als onderdeel van uw marketingcampagne.

Communicatiemanagement

Vergroot de klantloyaliteit met behulp van de ingebouwde functies die de communicatie met klanten verbeteren. U kunt het aantal berichten per dag, week of maand laten bepalen door de klant via een speciaal klanten dashboard. Daarin kunnen ze ook aangeven in welke onderwerpen ze wel of niet geïnteresseerd zijn.

Bulk e-mail analyses

Het efficient beheren van uw campagnes doet u met behulp van voorgeprogrammeerde dashboards en rapporten. Informatie over de clicks geeft u inzicht in welke onderwerpen het meest interessant zijn voor de verschillende doelgroepen. De bpm’online e-mailmarketingoplossing levert de volgende ratio’s: afleverratio, openratio, doorklikratio en afmeldratio.

Share This