360° klantoverzicht

Socio-demografische gegevens 

Met bpm’online krijgt u een compleet beeld van uw klant. Alle informatie zoals bedrijfsgrootte, geografische informatie, opmerkelijke gebeurtenissen, contacten, geschiedenis, orders, facturen en e-mails, netjes geordend binnen 1 scherm. U leert daardoor uw klant beter kennen, hun voorkeuren beter te begrijpen en daarmee meer effectieve en gepersonaliseerde communicatie te realiseren. 

Volledige geschiedenis van de klant

Gebruik bpm’online marketing om de voorkeuren van klanten en hun koopgedrag te registeren, op te slaan en te analyseren. Zoek en segmenteer de gegevens op elke denkbare manier en vergroot de kans om een prospect te veranderen in een klant door middel van het opbouwen van gepersonaliseerde communicatieuitingen.

Krijg inzicht in de behoeften en voorkeuren van de klant

Blijf op de hoogte van de veranderende behoeften van de klant en match ze met het juiste product of dienst. Manage de veranderingen van de klantvoorkeuren door het aanbieden van producten en diensten die hen zouden kunnen interesseren in de toekomst.

Complete klantprofielen

Beheer de klantinformatie van uw klanten en hun behoeften. Bpm’online stelt u in staat om een waardering toe te voegen aan elke parameter in een klantprofiel waarna de gegevens visueel weergegeven worden.

Data cleansing en ontdubbeling

Houd uw klantendatabase up-to-date en accuraat. U kunt eenvoudig met slechts een paar klikken lijsten importeren van leads, contactgegevens of andere informatie uit Excel-bestanden. Het systeem biedt alle benodigde tools voor data cleansing en ontdubbeling van gegevens.

Analyseer klantinformatie

Analyseer de structuur van uw klantengegevens door middel van het aanpassen en instellen van parameters. Met behulp van onze analyse tools kunt u ook de totale bestand van bestaande en potentiële klanten evalueren.

Probeer BPM Online CRM gratis uit

marketing

Bpm’online marketing biedt de best practice processen voor een efficiënte lead management – vanaf het genereren van vraag tot laatste hand-off aan de verkoopafdeling. Zorg ervoor dat uw sales team richt zich alleen op gekwalificeerde en sales-ready leads.

 

sales

Bpm’online verkoop omvat het totale palet aan best practice processen voor lead management, opportunity management, offertebeheer en order- en factuurbeheer. Ingebouwde standaard processen zorgen voor een vliegende start vanaf het begin van het gebruik van het systeem.

Duizenden bpm’online sales gebruikers hebben de ervaring dat de standaard processen echt al uitstekende resultaten geven!

 

service

Een goede service blijkt van doorslaggevend belang te zijn bij de afweging om wel of geen zaken te (blijven) doen met uw bedrijf. De helft van de Nederlanders zegt, juist in de huidige economische situatie, een goede klantenservice buitengewoon belangrijk te vinden

 

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This