Cloud Computing is de grootste technologische innovatie sinds de komst van het Internet.

Internet heeft een enorme invloed gehad op alles en iedereen wereldwijd. Cloud Computing heeft die potentie ook.

BPM Online CRM marketing, sales en service


Bpm’online marketing biedt de best practice processen voor een efficiënt lead management – vanaf het genereren van vraag tot de uiteindelijke hand-off aan de verkoopafdeling. Zorg ervoor dat uw salesteam zich richt op alleen op gekwalificeerde en sales-ready leads.

Alles-in-één ERP-software


Denk aan software voor retail, groothandel, productie, service etc. ERP-oplossingen die flexibel in te richten zijn door middel van apps waardoor u geen duur maatwerk nodig heeft en laagdrempelig in gebruik. Exepta onderscheidt zich hierbij door het leveren van complete ERP-software die uit te breiden is met vele duizenden apps voor oa verkoop, crm, kassa, webshops, websites, webportalen en nog veel meer. 

bpm'online marketing

Holistische multichannel marketing management software met krachtige out-of-the-box best practice campagnes voor het genereren van excellente vraag.

bpm'online sales

Een cloud-gebaseerde CRM oplossing met out-of-the-box sales processen die u in staat stelt om controle te krijgen en te behouden over de volledige customer journey van de klant - van lead generatie tot nieuwe en herhalende orders

bpm'online service

Innovatieve helpdesk software met best practice processen ontworpen om een voortreffelijke customer care te leveren

Cloud-oplossingen en hun invloed op de ICT-markt

De Cloud stelt het MKB in staat om volwassen diensten af te nemen, voor een prijs die bij hen past.

Met de komst van de Cloud is het ICT-landschap voorgoed veranderd. In de afgelopen jaren hebben met name consumenten massaal Cloud-diensten omarmd, zoals Gmail, Dropbox en Spotify. Maar ook in de zakelijke markt brengt de Cloud verandering in de wijze waarop bedrijven met hun ICT-activiteiten omgaan. In toenemende mate blijken ook zij er namelijk voor te kiezen om hun ICT-infrastructuur, applicaties en bedrijfsprocessen naar de Cloud te verplaatsen. De gekozen Cloud-diensten worden via het internet ‘as a service’ aangeboden.

Het grootste deel van de publieke clouddiensten bestaat uit SaaS (Software as a Service). Per jaar tientallen procenten groei ten opzichte van het jaar daarvoor. 

Cloud Computing

Deze groei betreft alle Nederlandse organisaties, van zeer klein tot zeer groot. Cloud computing biedt hen een beter voorspelbaar prijsmechanisme, grotere schaalbaarheid en meer mobiliteit, naast de verwachting dat ze sneller producten op de markt kunnen brengen.

Exepta richt zich voornamelijk op het MKB omdat het een zeer aantrekkelijk marktsegment is voor het aanbieden van Cloud-diensten. Binnen dit segment van 2 tot 250 medewerkers blijken namelijk de grootste kansen te liggen want binnen het MKB is sprake van naar verhouding kleinere ICT-budgetten en minder complexe oplossingen. Hierdoor is het voor dit segment relatief eenvoudig om ICT-toepassingen en innovaties te adopteren. 

Extra aantrekkelijk voor het MKB is dat de Cloud functionaliteiten biedt die tot voor kort alleen voor grootzakelijke bedrijven was weggelegd vanwege de hoge kosten. Zo wordt de Cloud een belangrijke stimulans voor het MKB om een efficiency-slag te maken, waardoor er met minder geld meer kan worden bereikt.


Wat maakt de Cloud interessant voor het MKB?

Wat maakt de Cloud zo interessant voor MKB-bedrijven? Er zijn diverse argumenten om voor Cloud-diensten te kiezen. We noemen de 3 belangrijkste drijfveren.

Meer functionaliteiten

De Cloud stelt het MKB in staat om volwassen diensten af te nemen, voor een prijs die bij hen past. Als de MKB’er eenmaal de clouddiensten heeft ervaren zal de stap naar aanvullendeCloud-diensten, zoals back-up en beveiliging, makkelijk worden genomen. Het technische beheer en onderhoud van de diensten liggen bij de Cloud namelijk niet meer bij de gebruiker, maar bij de leverancier van deze diensten. Software-updates worden door de leveranciers van de diensten uitgevoerd en dit zit in de meeste gevallen bij de prijs in.

De serviceverlening van de leverancier is in de meeste gevallen van hoge kwaliteit en heeft ,en de beschikking over een centraal aanspreekpunt en een online selfservice.

Meer flexibiliteit

‘Het Nieuwe Werken’ is een aanjager voor het adopteren van deze nieuwe technologie omdat men onafhankelijk van plaats, tijd en apparatuur kan werken. Omdat Cloud-oplossingen via het internet worden afgenomen, kan aan deze wens voldaan worden. Daarnaast betaalt de werkgever of gebruiker alleen voor wat daadwerkelijk wordt afgenomen (betalen per gebruik). Groeit of krimpt het bedrijf, in activiteiten of medewerkers, dan
bewegen de benodigde ICT-voorzieningen automatisch mee. Niet alleen bij een permanente groei of afname van het personeelsbestand, maar ook in geval van seizoensgebonden werkzaamheden bieden Cloud-diensten de flexibiliteit om op en af te schalen.

Cloud-oplossingen en hun invloed op de ICT-markt

Deze flexibiliteit betekent voor de MKB-er bijvoorbeeld ook dat de reken- en opslagcapaciteit van de webservers kan worden opgeschaald bij een plotselinge piek in het aantal bezoekers ten gevolge van een marketingactie of nieuwsbericht. 

Betere kostenbeheersing

Het MKB heeft over het algemeen minder financiële ruimte voor grote investeringen en is daarom altijd op zoek naar de goedkoopste ICT-oplossing. Omdat voor Cloud-oplossingen door de afnemer geen investeringen in hardware, installatie of onderhoud van servers en dataopslag nodig zijn – deze diensten worden immers in abonnementsvorm afgenomen – zijn deze diensten laagdrempeliger inzetbaar dan het geval is in traditioneel ICT-gebruik. 

bpmonline gratis uitproberen?

marketing

Bpm’online marketing biedt de best practice processen voor een efficiënte lead management – vanaf het genereren van vraag tot laatste hand-off aan de verkoopafdeling. Zorg ervoor dat uw sales team richt zich alleen op gekwalificeerde en sales-ready leads.

 

sales

Bpm’online verkoop omvat het totale palet aan best practice processen voor lead management, opportunity management, offertebeheer en order- en factuurbeheer. Ingebouwde standaard processen zorgen voor een vliegende start vanaf het begin van het gebruik van het systeem.

Duizenden bpm’online sales gebruikers hebben de ervaring dat de standaard processen echt al uitstekende resultaten geven!

 

service

Een goede service blijkt van doorslaggevend belang te zijn bij de afweging om wel of geen zaken te (blijven) doen met uw bedrijf. De helft van de Nederlanders zegt, juist in de huidige economische situatie, een goede klantenservice buitengewoon belangrijk te vinden

 

Waarom bpm’online?

Bpm’online is een premium leverancier van procesgestuurde cloud-gebaseerde software voor marketing, sales en service. Bpm’online biedt een op best practices gebaseerde totaaloplossing. Het ondersteunt de complete customer journey, van campagnes tot nieuwsbrieven en van leads tot orders en de aansluitende verkoop- en facturatie- en serviceprocessen.

Bpm’online biedt wereldwijd cloudoplossingen en uitgebreide ondersteuning dankzij hun internationale leveranciersnetwerk. Bpm’online heeft verschillende prijzen in de wacht gesleept en kan zich gemakkelijk meten met de belangrijkste toonaangevende CRM-leveranciers en doet dat tegen een zeer concurrende prijs. 

1

Out-of-the-box best practice processen

2

Een compleet overzicht van de customer journey

3

Een oogstrelende interface die erg wordt gewaardeerd

CRM Magazine

CRM Magazine, the leading publication of the industry, named bpm’online the Leader in the Midmarket CRM and Sales Force Automation categories of the 2015 CRM Market Awards. The company is the only vendor in the Midmarket CRM category to receive a 4.0 or better for every criterion.

Gartner

Bpm’online has been included in Gartner Magic Quadrant for the CRM Customer Engagement Center, 2015.

Forrester

Bpm’online has been named a ‘Strong Performer’ in The Forrester Wave™: CRM Suites For Midsize Organizations, Q1 2015 evaluation. According to the report, bpm’online received the highest overall score for the current offering among Strong Performers.

Top 15 CRM

In 2015 for the second time in a row bpm’online is selected as ISM Top 15 CRM Award winner by, ISM Inc., Customer-Centric Strategic Advisors. The company is positioned as a leader in the fast-paced CRM industry.

CRN appys

Bpm’online received a 2015 CRN® Enterprise App Award for its bpm’online mobile CRM application. Bpm’online’s mobile app was selected by a CRN editorial panel based on a combination of critical factors including functionality; suitability to task; ease of use; innovation; and potential value to solution providers, their customers and the market in general.

CRM Excellence

Bpm’online CRM has won the 2015 CRM Excellence Award, presented by CUSTOMER magazine. The 16th annual award has recognized bpm’online for being a true CRM partner to its customers and clients.

Nucleus

Bpm’online was positioned as a Leader in the Nucleus Research’s CRM Value Matrix 2H 2015.

Gold Stevie

Bekijk de mogelijkheden van bpm’online CRM in de cloud

Wij horen graag uw wensen

Uw persoonlijke gegevens worden vertrouwelijk behandeld en zullen niet verder worden verwerkt op een wijze die onverenigbaar is met het doel waarvoor ze zijn verkregen.

 Exepta Web en Cloud

Oude Middenweg 17
2491 AC Den Haag
T: 070-8878204
M:06-41940905
KvK: 65696018
BTW nummer: NL 0940.10.523.B.01

Divi WordPress Theme
Share This