Bpm’online is gepositioneerd als een Leider in het Forrester Wave™: CRM Pakketten voor middelgrote organisaties, Q4 2016 door Forrester Research.

Erkenning als een leider in het prestigieuze CRM evaluatie was voorafgegaan door bpm’ online significante investering in innovatie en continue verbetering van haar producten om de ontwikkelende vraag vanuit de internationale markt te bedienen. Duizenden klanten wereldwijd gebruiken bpm’ online als een kern technologie voor haar klantcentrale processen, die haar helpen om belangrijke uitdagingen aan te gaan en alle kansen te verzilveren.

Als onderdeel van de Forrest Wave evaluatie, werden 11 belangrijke leveranciers van CRM oplossingen voor middelgrote organisaties beoordeeld op 36 allesomvattende criteria gegroepeerd in drie categorieën:  Huidig aanbod, Strategie en markt aandeel. De evaluatie in Forrest Wave heeft gekeken naar de productsterkte van alle producten van een leverancier over het gehele spectrum van CRM mogelijkheden: sales force automatisering (SFA), marketing automatisering, klanten service, veld ondersteuning, e-commerce, bedrijfsintelligentie, het platform en architectuur.

Het rapport noteerde dat “bpm’online streeft naar het standaardiseren van omnichannel klanten betrokkenheid door het leveren van intelligente ervaringen over de gehele verkoop, marketing en ondersteuning processen… Bpm’ online heeft een uitstekende ondersteuning voor rol-gebaseerde verkoopprocessen, solide marketing en klanten ondersteuning mogelijkheden, goede veld ondersteuning en e-commerce mogelijkheden. Dit wordt geleverd op een verenigd platform met innemende gebruikerservaring waar klanten lyrisch over zijn. De mogelijkheden zijn bezield met een hele sterke procesbeheersing voor gestandaardiseerde verkoopbegeleiding en klantenservice werkstromen. Voorspelbare besluiten optimaliseren product aanbiedingen, de beste stap voor marketing campagnes, kansen beheersing en klantenservices processen. “

“Wij voelen ons geëerd doordat Forrester Research bpm’online genoemd heeft als een leider in de CRM pakketten voor middelgrote organisaties.” Zegt Katherine Kostereva, CEO en Managing Partner bij bpm’online. “Wij bij bpm’online zijn gepassioneerd over het creëren van het beste in zijn soort technologie proces-gedreven CRM systemen. We zijn trots dat bpm’online haar intelligente proces-gedreven CRM, waar onze klanten over opscheppen, nu is erkent als een leidende technologie bij een respectabel onderzoek agentschap.”

Bpm’online bied een intelligent proces-gedreven CRM om de verbinding te maken tussen marketing, verkoop en dienstverlening en om de gehele klanten ervaring te beheren – van verkoop intentie tot aankoop en lopend account onderhoud. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en dienstverlening op een platform.

Over bpm’online
Bpm’online is een wereldwijde leverancier van proces-gedreven CRM voor marketing, verkoop en dienstverlening. Het mooie en de kernwaarde van bpm’online CRM is de wendbaarheid om processen sneller dan ooit te veranderen en het verbinden van marketing, verkoop en dienstverlening op een platform. Gebruikers zijn gek op bpm’online innemende interface met een sociale blik en gevoel, vrij van overbodige informatie om de focus te houden op wat relevant is. Vandaag de dag, bedient het bedrijf duizenden klanten wereldwijd.
Voor meer informatie, ga naar: www.bpmonline.com.nl

Heeft u een vraag, stel die ons.

1 + 10 =

Share This