System designer

Maatwerk

Maak gebruik van de uitgebreide maatwerkmogelijkheden voor de gebruikersinterface. Gebruik de systeemontwerper om dashboards te bouwen voor verschillende gebruikerstypen en – rollen zoals verkoopmedewerkers, managers, secretaresses en anderen die van verschillende onderdelen binnen het systeem gebruik maken en voor hun werk andersoortige informatie nodig hebben. Ook het aanpassen van het uiterlijk aan uw bedrijfskleuren en het wijzigen van logo’s behoort tot de mogelijkheden.

Aanpassingsmogelijkheden voor de gebruiker

Iedere gebruiker kan bpm’online aanpassen aan zijn of haar unieke zakelijke behoeften en eisen. Eenvoudig herschikken, toevoegen en verwijderen van lookups, datavelden en hele pagina’s is mogelijk. De applicatie biedt wizards en designers voor objecten, pagina’s en processen. Gebruik deze tools om de informatieweergaves van gegevens of zakelijke logica aan te passen zonder te programmeren.

Visuele content designer

U kunt contracten of in het oog springende e-mail templates binnen bpm’online optimaal vormgeven met de visuele content designer. Het systeem biedt een bibliotheek van kant-en-klare elementen die kunnen worden gebruikt om uw documenten en andere items te creëren en te voorzien van uw huisstijl. U kunt teksten wijzigen en toevoegen, evenals uw bedrijfslogo of andere afbeeldingen en uw e-mail is klaar om te worden verzonden. Sla de nieuw gecreëerde template in bpm’online om te hergebruiken.

Mobiele app maatwerk

Zorg ervoor dat u de mobiele app alleen relevante informatie toont. U kunt via wizards elementen toevoegen of verbergen maar ook om uw mobiele applicatie personaliseren.

Gebruikers rollen en toegangsrechten

In bpm’online sales kunt u eenvoudig toegangsrechten van gebruikers en groepen beheren. Verleen of weiger toegang tot individuele dossiers of groepen records, maar u kunt ook aangeven welke onderdelen beschikbaar zijn voor bepaalde gebruikersgroepen en gebruikersrollen.

LDAP-integratie

Gebruik de Active Directory-referenties voor toegang tot bpm’online verkoop. Je hoeft niet meer verschillende gebruikersnamen en wachtwoorden te onthouden, en de systeembeheerder hoeft niet handmatig uw profiel toe te en nieuwe medewerkers toegang tot het systeem te verlenen.

Activiteiten logboek

het activiteitenlog houdt records bij van alle operaties met belangrijke gegevens en maakt het mogelijk om een snel herstel van de informatie te bewerkstelligen terwijl de chronologie van alle gebeurtenissen in het systeem intact blijft: wat is gedaan, door wie en wanneer.

Share This