Lead Management

Leadgeneratie

Bpm’online verkoop heeft alle juiste tools voor het vastleggen en bijhouden leidt door een brede waaier van bronnen. leads uit verschillende bronnen toe te voegen in de enkele database in slechts een paar klikken. Laat bpm’online verkoop automatisch de gegevens te controleren, maak een nieuw contact en begeleiden u door het proces van lead management.

Leadkwalificatie

Elke lead kunt u grondig kwalificeren om tijd te besparen. Steek alleen tijd in leads die uiteindelijk tot een order leiden. Gebruik bpm’online voor het samenvoegen van dubbele leads, het koppelen van een lead aan een account, verrijk uw leaddata met alle mogelijke informatie zodat u volledig bent voorbereid op het klantcontact en de lead kunt omzetten in een order.

Leaddistributie

Zodra het kwalificatieproces is voltooid, is het belangrijk om leads toe te wijzen aan de juiste mensen en teams. Bpm’online verkoop ondersteunt u daarin. U kunt leads toewijzen op basis van de behoeften van de prospect, het bedrijfsprofiel en rekening houdend met de huidige werklast van de telemarketing- en verkoopteams.

Hand-off to sales

Neem contact op met een potentiele klant om inzicht te krijgen in zijn budget, noodzaak tot aankoop en mogelijke tijd van aankoop. Deze analyse kan dan ingezet worden voor het creëren van een opportunity. Leg de geschiedenis van de communicatie vast in het systeem. Als de prospect dan uiteindelijk bereid is tot een order dan kan deze direct worden doorgestuurd naar het opportunity management proces.

Analyses van leads

Benader prospects op een slimme manier met de bpm’online analyse tools. Zet uw dashboard in om statistieken te tonen van uitstaande leads, zodat u inzicht krijgtt in het aantal, de kwaliteit, de conversie ratio, enz. Deze analyses zullen u ondersteunen bij het omzetten van leads in orders.

Share This